Angrerett og reklamasjon
Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den gi selgeren skriftlig melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er to uker fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to måneder etter at forbrukeren overtok produktet. Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende.
Dersom det foreligger en mangel ved produktet, og forbrukeren har reklamert innen de nevnte fristene, kan forbrukeren gjøre gjeldende følgende:
Dersom selgerens retting eller omlevering vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke blir avskåret fra å bruke produktet har forbrukeren under visse forutsetninger rett til å kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Som hovedregel har selgeren ikke krav på å foreta mer enn to forsøk på retting eller omlevering for samme mangel.
Har du ytterligere spørsmål om angrerett, angrefrist eller reklamasjoner kan du kontakte oss gjennom info@deluxebeauty.no
Ønsker du å returnere en vare etter at du har mottatt den fra Deluxe Beauty så er det angrerettloven som gjelder.
Angrerettloven
Priser
Alle priser er oppgitt netto eks. moms og frakt. Vi forbeholder oss retten til prisendringer som skyldes endringer i valutakurser, innkjøpspriser eller feil i registrerte data.
Ordresum over kr 2000,- eks mva sendes fraktfritt.
Leveringsmetode: via Posten (når betalingen er mottatt; 1-5 virkedager) eller hentes på Deluxe Beauty, Storgata 4, Fredrikstad (når betalingen er mottatt).
Bestilling
Bestilling av varer gjøres via nettbutikken.
Firmainformasjon:
Kliokmanienes Massasje og Velvære
Storgata 4, Fredrikstad 1607
Org. nr. 914017505